28 Mart 2015 Cumartesi

İrem Derici 2015 Değmezsin Ağlamaya Albümü Dinle Son Albüm

İrem Derici Değmezsin Ağlamaya
Sözleri Değmezsin Ağlamaya (İrem Derici)

Değmezsin Ağlamaya
Bitip Tükenmiş Ömür
Her Şeyimi Harcadım Uğruna
Çok Aptalmış Bu Gönül

Hayaller Asmıştım Aşk Konulu
Gönlün Duvarlarına
Ümitler Yeşerttim Aşk Kokulu
Ömrün Baharlarına
yenialbümüdinle.blogspot.com

Azcık Sabretseydin Şükretseydin
Sevdamızın Hatrına
Değdimi Yitirmeye Düşleri
Böyle Bir Hiç Uğruna

Gözün Kör Olmuş Aşkından Yazık
Beni Acıtsan Da Suçlamadım
Tek Başına Sevmek Yetmiyormuş
Biraz Geç Oldu Ama Anladım

irem derici değmezsin ağlamaya, irem derici 2015, irem derici 2015 albüm, irem derici dinle, irem derici 2015 şarkısı, irem derici son yeni şarkısı, irem derici albüm, irem derici maxi single albüm, irem derici 2015 değmezsin ağlamaya mp3 indir dinle, irem derici 2015 albümü dinle full yeni

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder