12 Mart 2015 Perşembe

2015 En Popüler Türkçe Slow Şarkılar Listesi Son Çıkan Şarkıları

slow şarkılar, en iyi slow şarkılar, 2015 şarkıları, 2015 slow parçalar, en hit türkçe müzikler, 2015 bedava slow şarkı, slow türk slow şarkılar listesi, en iyi hit yapan şarkılar, slow şarkılar albüm dinle, en iyi şarkı listem,

 



Mustafa Ceceli dünyanın bütün sabahları
Bengü saygımdan
Funda Arar hafıza
Mehmet Erdem acıyı sevmek olur mu
Burcu Güneş unutma beni çiçekleri
Bora Duran insan
Gökhan Özen ne fark eder
Emre Aydın eyvah
Betül Demir helalleşemedik
Ziynet Sali gelemiyorum yanına
Gökhan Tepe veda makamı
Yaşar anlatamıyorum
Hülya Avşar sana sakladım
Zakkum ben ne yangınlar gördüm
Gece Yolcuları meyhaneler sen
Sadık Karan sen unut
Gökhan Tan İstanbul
Ege yalan
Aslı Demirer o şarkı
Özgür Akkuş kaba saba

2014 slow şarkılar listesi

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder