17 Şubat 2015 Salı

Sertap Erener 2015 Tesadüf Aşk Albümünü Dinle Son şarkılarını Dinle

Sertab Erener Tesadüf Aşk isimli yeni single şarkısı yayında. Yenialbumunudinle.Blogspot.Com - 2015 Şarkıları Sitesi


Sertab Erener Tesadüf Aşk Sözleri

Her şey ne kadar hızlı her şey ne çok
Oturup bince şeyler düşünmek için vakit yok
En son ne zaman baktın gökyüzüne
Ne zaman geldin göz göze birisiyle
Ben yine yollara düştüm yine zorlara
Hem korkak hem gözü kara uçlardan uçlara
Ben yine taşlara vurdum deli başımı
Sürüklüyorum kendimi tesadüf aşklara
Bir adım atsaydın ben hazırdım halbuki
Kendini bıraksan taşırdım git gellerini
Neden kabuk bağlamaz ki bu gizli yara
Biraz daha dayansaydın sarardık belki
Yanmışız aman halimiz duman yetmiyor zaman aman aman amaaaaaaan
Ben yine yollara düştüm yine zorlara
Hem korkak hem gözü kara uçlardan uçlara

sertab erener tesadüf aşk, sertab erener 2015, sertab erener 2015 albüm, sertab erener tesadüf aşk sözleri, sertab erener tesadüf aşk şarkı sözü, sertab erener tesadüf aşk mp3 indir dinle, sertab erener tesadüf aşk 2015 albümü dinle, sertab erener son albüm, sertap erener 2015 albüm şarkıları

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder