17 Şubat 2015 Salı

Yalın 2015 Bir Bahar Akşamı Single Albüm Dinle Son Şarkıları Dinle

Yalın'ın 2015 Single tek şarkısı olan Bir Bahar Akşamı sözleriyle birlikte nette ilk ve tek sadece yenialbümüdinle'de , 2015 Şarkıları denildiğinde akla ilk gelen site.
Yalın bir bahar akşamı şarkı sözü - sözleri

Yalın bir bahar akşamı sen diye öldüm ben
Son gülü soldurup kalbime gömdüm ben
Aşk diye öldüm ben aşk diye öldüm ben
Bir bahar akşamı sen diye öldüm ben
İsmini susturup maziye gömdüm ben
Aşk diye öldüm aşk diye öldüm ben

Hani bu dağların ardında güneş doğmayacaktı
Hani bundan başka şehirde barış olmayacaktı
Sana sarıldığım an yağmur duracaktı
Sana sarıldığım an yağmur duracaktı
Bir bahar akşamı aşk fani bir rüzgardı
Durmadı kalmadı bir nefesim kadardı
Senden sonrası mı vardı senden sonrası
                          x2

yalın bir bahar akşamı,yalın bir bahar akşamı sözleri,yalın bir bahar akşamı dinle,yalın,yalın 2015,yalın bir bahar akşamı single albümü,yalın bir bahar akşamı mp3 indir dinle,yalın bir bahar akşamı şarkısı,yalın bir bahar akşamı 2015 albümü dinle,yalın 2015 albüm,yalın 2015 albümü dinle,yalın 2015 şarkısı,yalın son şarkısı,yalınyeni şarkısı

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder