17 Şubat 2015 Salı

Sinan Akçıl feat. Ferah Zeydan Biri Bana Gelsin Single 2015 Dinle Son Şarkıları Dinle

Sinan Akçıl Biri Bana Gelsin 2015 - Ferah Zeydan ve Sinan'ın 2015 single tek düet şarkısı farklı sesler ve yorumla şimdi yenialbumunudinle.blogspot.com'da 2015 Şarkıları Sitesi
Sinan Akçıl ft. Ferah Zeydan Biri bana gelsin sözleri

Saçmalama nolur çare çok nasıl gidersin
İstediğin her şey sanki yok değer mi dersin
Başkaları bilmez görmez zor nasıl bir duygu
Al elini kalbime bir koy işte gerçek bu
Her yer soğuk hep karanlık kendi kendime tarifsiz
Ayrılmamız çok gereksiz şimdi uzaktan sebepsiz
Biri bana gelsin oda sensin beni kırmış olsan da
ikimizde aşık bir tek fark var benimki senden biraz fazla

sinan akçıl ferah zeydan, sinan akçıl 2015, sinan akçıl biri bana gelsin, sinan akçıl biri bana gelsin mp3 indir dinle, sinan akçıl 2015 albümü, sinan akçıl 2015, sinan akçıl dinle, sinan akçıl son albüm dinle, sinan akçıl 2015 şarkıları, ferah zeydan dinle, ferah zeydan biri bana gelsin

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder