26 Eylül 2015 Cumartesi

Nükleer Başlıklı Kız 2016 Albümü Dinle Yeni Son Şarkılarını Dinle

Nükleer Başlıklı Kız 2016  'te boş durmadı Beni Hatırla single çalışmasıyla 2015'te de sesini duyuran Nükleer'den yeine bir slow şarkı dinlemektesiniz. 2016 Şarkıları sitesi.
Nükleer Başlıklı Kız Beni Hatırla Sözleri

Resimlere bak, mektubumla avun, şarkılar tut
Kendinden vazgeç, yastığına sarıl, korkular tut
Dağılsın kalbin öl hatta orda
Lanetler yağdır beni hatırla

Her telefona sen çık
Her kapıya sen koş beni hatırla
Her telefona sen çık
Her kapıya sen koş beni hatırla

Sen bir yerlerde ben bir şehirde
Akşam olunca beni hatırla
Sen bir yerlerde ben bir şehirde
Akşam olunca beni hatırla

Mektupları yak, şarkılara küs, hasretler giy
Depremler olsun, üst üste sonra, kahrından öl
Dağılsın kabin öl hatta orda
Lanetler yağdır beni hatırla

Buradan sonra 2. dörtlükten devam ediniz.


nükleer başlıklı kız,nükleer başlıklı kız 2016,nükleer başlıklı kız beni hatırla,nükleer başlıklı kız beni hatırla sözleri,nükleer başlıklı kız şarkı sözü,nükleer başlıklı kız beni hatırla mp3 indir dinle,nükleer başlıklı kız 2016 şarkısı dinle,nükleer başlıklı kız 2016 albümü dinle,nükleer başlıklı kız son yeni albümü

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder